Een complimentje is fijn op zijn tijd
Zo maar wat opmerkingen van klanten in de afgelopen week:
De ene klant was oh zo blij dat we een overduidelijke fout op hadden gemerkt. Dat terwijl zij zelf en ook haar opdrachtgevers de tekst meermaals hadden gecontroleerd.
Een andere klant had er niet aan gedacht wat een verschil in afdrukkwaliteit het maakte om zijn bestand op een andere manier te leveren. De tekst bleef tekst en kwam daardoor haarscherp op de afdruk, veel scherper dan toen het één ‘platte’ afbeelding was.
En dat we niet klakkeloos alleen op de knop drukken en zo een misschien wel onbruikbare opdracht afleveren, daar was de laatste klant weer erg blij mee. Natuurlijk is het ondoenlijk om alle teksten en afbeeldingen volledig op juistheid te controleren, maar als we vooraf, of bij een eerste afdruk iets opmerken waar we aan twijfelen, dan is het een kleine moeite om dat even te checken bij de opdrachtgever.
De ene klant was oh zo blij dat we een overduidelijke fout op hadden gemerkt. Dat terwijl zij zelf en ook haar opdrachtgevers de tekst meermaals hadden gecontroleerd.
Een andere klant had er niet aan gedacht wat een verschil in afdrukkwaliteit het maakte om zijn bestand op een andere manier te leveren. De tekst bleef tekst en kwam daardoor haarscherp op de afdruk, veel scherper dan toen het één ‘platte’ afbeelding was.
En dat we niet klakkeloos alleen op de knop drukken en zo een misschien wel onbruikbare opdracht afleveren, daar was de laatste klant weer erg blij mee. Natuurlijk is het ondoenlijk om alle teksten en afbeeldingen volledig op juistheid te controleren, maar als we vooraf, of bij een eerste afdruk iets opmerken waar we aan twijfelen, dan is het een kleine moeite om dat even te checken bij de opdrachtgever.